vineri, 2 aprilie 2010

Salut

Ola amigos! Estoi un hombre....sau las ma gandeam ca poate intra shakira si cine stie o sa se arate intresata de persoana mea.Nu o sa incep sa spun Buna sunt Gabriel si sunt din bucuresti, si am 16 ani iar hobbyurile mele "este"..... si nici nu o sa zic ceva gen Sunt doar o persoana misterioasa , gen Bloggerul mascat...De ce mi-am facut blog? ...Habar nu am poate din placerea de a dactilografia, stim cu toti ca e mult mai usor sa te exprimi in scris decat pe cale orala(* cuvant fara nici o conotatie sexuala) asta desigur daca nu esti vreun claudiu raducanu, sau un mare fan Florin Salam care sti sa scri numai cu Shift + caraterele secundare al tastelor cu cifre.Blogu in sine este exact ca un eseu pe care il citeste profa de romana , dar aici profesorul sunt cei care au bunavointa de a citi cateva randuri , pareri , sau intamplari scrise de tine , uni considerndu-te penibil ,altii gasind ceva intersant in chestiile pe care le scrii , altii spunandu-ti k scrii lucruri foarte intresante si sa o tii tot asa, dar defapt in gandul lor este" ce plm mai vrea si asta".Imi place sa ma lungesc la vorba si poate in vreun post o sa mai exagerez ,adik nu poate mai mult ca sigur o sa fac asta.Astazi a fost o zi ok ultima zi de post in cazul meu, ultima zi in care pateul de soia si produsele de soia imi alina senzatia de foame, am avut meci contra celor de la buzau , tin sa mentionez ca joc la Cs Steaua Magic, baschet si nu ca majoritatea fotbal, a fost un meci echilibrat dar ne-am pierdut pe final si rezultatul nu a fost unul pozitiv, la fel ca si sezonul din care incercam sa mai salvam ceva,Dupa am avut o incercare esuata de a trece pe sub masa la biserica, dar avand in vedere multimea de enoriasi aflati in curtea biserici , m-am lasat batut cu gandul k si anul viitor e o oportunitate, Am fost sa imi las geanta cu echipamentul si am iesit afara, cu prieteni mei despre care o sa revin cu mai multe amanute probabil intr-un post viitor ,afara am hotarat sa mergem la steaua cu Brasov , meci pe care l-am vizionat din minutul 37 partea proasta este ca singurul gol , a fost dat in minutul 6, in rest o atmosfera prea plictistoare pentru un meci de fotbal , probabil din cauza intensitatii meciului si a parca vesnicii rugamintii a galeriei "GIGI PLEACA DIN GHENCEA", o zi destul de ok in mare parte , dar intodeauna e loc de mai bine , asa ca pana la urmatorul post, Gabi sau Gabos pentru fani si fane va multumeste ca i-ati citit publicarea si va saluta:*

Un comentariu:

  1. stii ce imi place la faptul ca incepeti sa aveti bloguri?
    Faptul ca mai aflu despre voi cand nu apuc sa va vad; ce va mai trece prin cap si ce mai faceti ;))

    RăspundețiȘtergere