sâmbătă, 3 aprilie 2010

Post

Buna seara tovarasi si preteni , m-am trezit astazi cu o pofta nebuneasca de baschet ,pac s-a terminat postu si pac bag repede la protmoneu un dita snitzeul( deci sa moara vieriu cat era) ma imbrac imi pun super hanoracul meu si super restu de haine pt bascchet, pana in moisil mi-a stagnat sangele in artere(asta k sa arat k stiu biologie) , am jukt ce am jucat si m-am plictisit , m-am dus spre casa, am bagat 2 bilete l a pariuri care logic nu mi-au iesit, am ajuns aks alea alea dush alea alea , am iesit afara cu 2 cupluri ,4 prieteni , care m-au bine dispus si spun eu ca m-am distrat , o placere sa am astfel de momente , multumesc pe aceasta cale ,Nota*: eu nu aveam partenera nu ca nu vrea vreo fata sa fi prietena mea , eu sunt un soim de vanatoare, si imi place sa fiu mereu gata de atac. Am fost in marele mall afi sa imi iau un tricou na k asa se zice k tre sa ai ceva nou pe tine in noapte asta,pnm cred k astia din afi sunt protestanti pt k in ziua asta aveau cele mai nashpa tricouri, asa k am ajuns la disperare de a imi cumpara si eu si prietenul daniel acelasi model de tricou DAR ATENTIE :CULORILE DIFERA.L-am vazut si pe matteo ,da ala care canta romanin jamaican style si nu intelegi o iota, si l-am bagat intr-un colt si i-am tras o serie de genunchi in cap(glumeam).Azi este sambata mare asa ca dupa ce voi publica acest post ma duc sa iau lumina , sper k sutele de fane disperate ale sarbatorii pascale sa ma lase sa fac asta Gabriel va saluta cu stima si va ureaza un Paste fericit alaturi de ceilalatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu